- 5. 12. 2025
- Svátek má: Jitka
Aktuálně
-
28. listopaduHlavně klid...
28. listopadu spustíme nový spot, kterým chceme divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. „Ze všeho, co se na nás před svátky valí, má člověk pocit, že neustále něco musí. Chceme lidem dopřát chvilku klidu. Nic nám neuteče, když si dáme pauzu. Spíše naopak k nám spousta věcí přijde,“ říká spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.
Další 90vteřinový mikrofilm z dílny Jiřího Mádla
Nový klip, jehož sdělením je „Hlavně klid“, opět vznikl v režii Jiřího Mádla, který pro nás již dříve natočil oceňované spoty „Svět se zbláznil, držme se“ a „Radosti byly a budou“. Stejně jako tehdy, i tentokrát režisér a scenárista Jiří Mádl nedostal zadání prodat pivo, ale vytvořit atmosféru – v tomto případě atmosféru klidu a ticha uprostřed ruchu. Ostatně, ani tentokrát se pivo ve spotu neobjeví.„Lidi jsou unavení z toho, jak všechno musí být perfektní a hned. Tak jsme si řekli, že natočíme něco úplně opačného. Něco, co nás zpomalí a uklidní,“ říká ředitel marketingu Tomáš Lipták. Spot sleduje drobné okamžiky rodinného soužití, spolupráce, radosti i tolerance. „Hlavně klid“ vystihuje, o co v klipu jde a co chce pivovar divákům vzkázat.
Osvědčená sestava: Bernard – Mádl – Dawson
Produkci i tentokrát zajistila společnost Dawson production vedená Monikou Kristl. Stejný tým stojí za předchozími spoty, které měly velký ohlas, ať už například v době lockdownu, nebo v nedávné minulosti s reklamou na nealkoholické pivo Bernard s přírodní grepovou šťávou.Kde spot uvidíte
Poprvé bude spot odvysílaný v České televizi 28. listopadu večer, následovat budou další televize a sociální sítě. Kromě 90vteřinového klipu je připravena také 10vteřinová varianta. Spot můžete zhlédnout od 28. 11. od 20:00 např. na YouTube.Nový spot Rodinného pivovaru Bernard „Hlavně klid“
scénář, režie: Jiří Mádl
kamera: Martin Žiaran
zvuk: Viktor Ekrt
střih: Filip Malásek
produkce: Dawson production, Monika Kristl -
2. listopadu
Bernard ocenil poctivé řemeslo
Poctivě načepované pivo je vizitkou dobrého hostinského. A právě těm, kteří svému řemeslu rozumějí a snaží se podávat co nejlépe ošetřené a perfektně načepované pivo, uděluje Rodinný pivovar Bernard certifikáty kvality. Provozovatelé dostávají i velké bronzové plakety, kterými mohou označit svoje podniky.
„Nejde jen o informaci na dveřích. Certifikát je závazkem vůči hostům, že v této provozovně dostanou pivo v nejlepší možné kondici,“ říká spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. „Z naší strany nejde o jednorázovou odměnu, je to symbol dlouhodobého partnerství,“ doplňuje Bernard. „Chceme, aby se hosté vraceli tam, kde vědí, že dostanou dobře ošetřené pivo. To je dobré pro ně, pro hostinské i pro nás,“ dodává vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra.Systém certifikace vznikl jako součást dlouhodobé snahy pivovaru zvyšovat úroveň čepování v českých hospodách. Pivovar podnikům poskytuje nejen poradenství a školení, ale i technickou a marketingovou podporu. Sleduje se přitom celá cesta piva – od správného skladování přes údržbu výčepního zařízení až po způsob čepování a péči o hosta. Letos v létě pivovar otevřel přímo ve svém areálu i školicí středisko, kde se mohou jak začínající, tak zkušení výčepní zdokonalovat ve svém řemesle.
Pro cenu do pivovaru
Síť certifikovaných podniků se rozrůstá a nyní jich je 50. Pivovar už teď připravuje další kola hodnocení. Cílem je, aby kvalitní čepování nebylo výjimkou, ale samozřejmostí. „Dobrý hostinský i spokojený host jsou pro nás tím nejlepším potvrzením, že naše snaha o co nejvyšší kvalitu od počátku výroby až před konečného zákazníka, má svůj smysl,“ uzavírá Stanislav Bernard.Zástupci nově oceněných podniků si své certifikáty převzali přímo v Návštěvnickém centru Rodinného pivovaru Bernard v Humpolci z rukou spolumajitelů pivovaru Josefa Vávry a Stanislava Bernarda.
Oceněné najdete na mapě "Kam na Bernarda".
-
29. říjnaNečekaný dárek k narozeninám. Pivovar vstoupil do síně slávy
Rodinný pivovar Bernard byl uveden do Diamantové Síně slávy českého byznysu. Ocenění převzal spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard na slavnostním předávání v aule Akademie Agrostroj v Pelhřimově.
„Ocenění si z několika důvodů opravdu vážíme. Za prvé o našem ocenění rozhodla nezávislá porota, aniž bychom se do nějaké soutěže či ankety přihlásili. Za druhé jsme mohli cenu převzít na půdě Akademie Agrostroje Pelhřimov, v areálu firmy, kterou obdivujeme pro její rozvoj a vizionářské vedení. Do třetice je pro nás uvedení do síně slávy krásný dárek k 34. výročí založení pivovaru,“ řekl Stanislav Bernard.
Začínali v ruinách
Pivovar vydražila trojice Stanislav Bernard, Josef Vávra a Rudolf Šmejkal 26. října 1991. Zkrachovalý podnik původně určený k likvidaci dnes patří k nejmodernějším provozům a stal se respektovanou značkou, jejíž pivo se kromě České republiky prodává v dalších dvou desítkách zemí. Firma, její výrobky, ale i její management a reklamní a komunikační kampaně, již získaly stovky ocenění doma i v zahraničí.Nadace, festival, magazín… Víc než pivovar
Pivovar dnes v mnoha ohledech překračuje obvyklé hranice oboru. Otevřel unikátní návštěvnické centrum přímo ve svém areálu, vybudoval bytový dům pro zaměstnance, založil nadační fond, který ve městě a nejbližším okolí pomáhá lidem v těžké životní situaci a podporuje mladé talenty. Již 20 let pivovar vydává čtvrtletník Vlastní cestou, v příštím roce uspořádá 30. ročník hudebního festivalu Bernard Fest, na podporu oboru gastronomie organizuje kuchařskou soutěž BernardChef. Pivovar má vlastní sladovnu v Rajhradě u Brna, experimentuje s pěstováním chmele na Vysočině, uvedl na trh pivní pálenku, pralinky, čokoládu s chmelem a sladem…Rekordní výstav
Rodinný pivovar Bernard zaměstnává 260 lidí, Sladovna Rajhrad 30 osob. V roce 2024 vystavil rekordních 419 tisíc hektolitrů piva. Produkce pivovaru jde proti vývoji na trhu, kde prodej piva dlouhodobě postupně klesá. Dvě třetiny piva Bernard vyčepují restaurace a hospody ze sudů, třetina se prodá v lahvích. Pivo se na českém trh prodává v opačném poměru – 21 procent v hospodách, 71 procent piva v lahvích a plechovkách.
Více informací k žebříčku Diamanty českého byznysu ZDE -
23. říjnaMagazín Vlastní cestou už 20 let
Právě vychází 81. číslo magazínu Vlastní cestou. Další číslo, které přiměje k přemýšlení a nabídne zajímavý úhel pohledu. Číslo plné humoru, krásných fotografií i umění. Mezi rozhovory s vizionářem Romanem Šmuclerem a horalem Vítem Voláčkem nabídne i toulky do antických Athén a zajímavé kulisy EXPO 2025.
To vše opět doplněné novinkami z pivovaru i divokým komiksem.
Už stačí jen otevřít nebo ROZKLIKNOUT. -
22. říjnaBernardova cena za službu lidem
Téměř půl století vítal turisty, pomáhal zraněným a staral se o jedno z nejvýše položených míst v Tatrách, kde se dá přespat pod střechou. Viktor Beránek, legendární správce chaty pod Rysy, se stal dalším držitelem Bernardovy ceny. Jeho 48leté působení zde skončilo po hojně medializovaném výběrovém řízení na nového provozovatele.
„Pan Beránek zasvětil svůj život horám a lidem, kteří do nich přicházejí. V časech, kdy mnozí hledají pohodlí a jistotu, on zůstal věrný službě, odpovědnosti a poctivosti. Považujeme ho za symbol vytrvalosti, lidskosti a pokory,“ uvedl Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard.
Viktor Beránek působil v chatě pod Rysy neuvěřitelných 48 let. Generace turistů si ho pamatují jako člověka s nadhledem, smyslem pro humor i neochvějnou ochotou pomoci. V Tatrách byl známý tím, že z nich nikdy neodcházel – v dobrém i zlém počasí, v sezoně i v zimních měsících, kdy je chata odříznutá od světa.Bernardovu cenu tvoří symbolické velké zlaté srdce, certifikát a pivo Bernard na rok zdarma, tedy 130 litrů podle průměrné roční spotřeby.
Bernardova cena
Rodinný pivovar Bernard oceňuje osoby, kolektivy i organizace za mimořádné, příkladné a férové činy. V minulosti cenu získali například záchranáři, sportovci, diplomaté či obyčejní lidé, kteří udělali neobyčejnou věc. Přehled oceněných a jejich příběhy najdete na NAŠEM WEBU. -
15. říjnaStanda má narozeniny
Standa Bernard slaví kulatiny, u té příležitosti se za ním na kus řeči stavili i novináři. Článek si můžete přečíst ZDE.
Jedním z prvních gratulantů ke kulatinám Standy Bernarda byl jeho obchodní partner, vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra.
-
14. října
Nové menu v Pivnici Na Štokách
V naší Pivnici Na Štokách vítáme podzim novým menu plným sezónních chutí!
Přijďte ochutnat poctivá jídla z kvalitních čerstvých surovin, která voní podzimem a skvěle ladí s naším pivem Bernard.Celé menu najdete ZDE
Na zdraví a dobrou chuť!