Přibývá restaurací a hospod s certifikátem kvality
Dlouhodobě podporujeme zvyšování úrovně čepování piva. Máme vypracovaný systém podpory a zkušené specialisty, kteří provozovnám pomáhají poradensky, materiálně i marketingově. Ty nejlepší pak oceňuje certifikátem kvality. Nejvyšší hodnocení, které udělujeme, získává čím dál více podniků.
„Jsme přesvědčeni, že má smysl dělat věci pořádně, poctivě. Platí to samozřejmě i pro pivo a všechno, co k němu patří, protože ze skvělého piva mají radost a prospěch všichni. V první řadě zákazník, který si pochutná a má hezký zážitek. Stejně tak hostinský, kterému se rád vrátí spokojený host. A samozřejmě pivovar, pro který je výroba piva smyslem existence,“ vysvětluje spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. „Certifikát kvality je ale především sdělením pro zákazníky o tom, kde dostanou dobré pivo“.
Vrátí se na dobré pivo
Sledujeme nejen samotné čepovaní, ale také skladování piva, péči o výčepní zařízení i celkovou hygienu provozovny, znalosti personálu atd. „Certifikace není konečná meta. Jedná se o trvalý závazek kvality vůči pivovaru, především ale vůči zákazníkům, aby se rádi vraceli,“ upozorňuje Stanislav Bernard. Předáním certifikátu spolupráce nekončí, kromě piva provozovnám nadále poskytujeme poradenství a školení, materiální, technickou a marketingovou podporu.
Ocenění z rukou zakladatelů pivovaru
Certifikáty si postupně přebírají zástupci oceněných podniků přímo u nás v pivovaru v Humpolci v našem Návštěvnickém centru Bernard. Provozovatelé si kromě diplomů do interiéru mohou dát na fasády svých provozoven velkou bronzovou desku, kterou si převzali od spolumajitelů pivovaru Stanislava Bernarda a Josefa Vávry.
Další zprávy
-
17. dubna 2024Ocenili jsme odvahu velvyslankyně Evy Filipi
Během války v Sýrii většina západních diplomatů utekla, jediná otevřená ambasáda země z EU byla ta naše. Velvyslankyně Eva Filipi tu statečně zastupovala nejen svoji zemi, za pomoc jí děkovali zástupci světových velmocí. Mimo jiné tam zachránila několika lidských životů. Na konci kariéry se však doma z oficiálních míst nedočkala ani podání ruky na rozloučenou…
Chtěli jsme paní Filipi vyjádřit obdiv, proto jsme jí předali Bernardovu cenu, kterou dáváme za férovou hru, statečnost a příkladné činy.
Děkujeme. -
17. dubna 2024
Naše pivnice je interiérem roku
Odborná porota soutěže Czech Interior Award 2024 hodnotila 222 projektů. A v kategorii Veřejný interiér: restaurace, kavárna, bar vybrala Pivnici Na Štokách v našem návštěvnickém centru!!! Děkujeme
Pojďte dál. -
11. dubna 2024Víčka, sbírá víčka…
V té době se na pivo někdy chodit mohlo a někdy zase ne, tak si ho kupovali domů. Tím začala vznikat početná kolekce korunkových uzávěrů, kterou nám trojice sběratelů z Moravy po třech letech „práce“ přivezla až do pivovaru. Této povedené partičce děkujeme a stejně tolikrát připíjíme na zdraví! -
8. dubna 2024Naše černé pivo má další zlatou
Kvasnicový Černý ležák Bernard získal další cenu. Porotci prestižní české soutěže PIVEX 2024 vyhodnotili kvasnicový Černý ležák Bernard jako nejlepší v kategorii tmavých piv. ZLATÝ POHÁR PIVEX 2024 je už 109. oceněním, které toto výjimečné pivo z produkce Rodinného pivovaru Bernard získalo na soutěžích doma i ve světě.
„Má výraznou plnou chuť, ale není sladké, jak se od tmavého piva očekává. Na pivním trhu je zcela ojedinělé. Vaříme ho podle původní receptury z roku 1997, přesto, nebo možná právě proto, má stále přízeň jak odborníků, tak zákazníků,“ říká vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra.
Do Černého ležáku Bernard se přidávají jemné kvasnice, díky nimž pivo sekundárně dokváší přímo v lahvi. Vaří se ze čtyř druhů sladů, má plnou chuť s jemnou hořkostí. Pivovar Bernard k výrobě využívá vlastní zdroje vody, ječný slad ze Sladovny Bernard, další speciální slady nakoupené v České republice a žatecké upravené chmely.
-
8. dubna 2024Příchuť je skutečně z grepu
Naše nové nealkoholické pivo s příchutí grepu se stalo příjemným překvapením. Není divu, že si povedená kombinace chutí piva a opravdového grepu získává stále více příznivců. Při výrobě stačilo „jen“ správně použít dvě poctivě vyrobené základní složky – dobré nealkoholické pivo a příchuť, která je získaná ze skutečných plodů grepu, nikoliv z chemických náhražek.
„Měli jsme k dispozici tři druhy aroma, přírodní, přírodně identické a syntetické. Dodavatel předpokládal, že sáhneme po nejlevnější syntetické verzi, k jeho překvapení jsme ale vybrali tu přírodní. To je opravdový grep. Když jsem poprvé ochutnal, věděl jsem, že je to ono. Není to „sladká limonáda“, ale skutečné příjemně hořké pivo s opravdovou chutí a vůní grepu,“ ohlíží se za vznikem nápoje vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra.
Nefiltrovaný Bernard Free Grep Bitter neobsahuje žádné konzervanty a je mírně doslazovaný sladidlem z rostliny stévie. K dostání je ve značkových prodejnách Bernard a podnicích, které čepují pivo Bernard.
Neprobádanou cestou
První vlastní nealkoholické pivo začal Rodinný pivovar Bernard vařit v roce 2006 se zavedením bodového systému pro řidiče s nulovou tolerancí alkoholu. O rok později přišel pivovar s novinkou – jako první začal vyrábět polotmavé nealko Jantar. Vlastní cestou se pivovar vydal i v roce 2009, kdy se mu podařilo otevřít nový segment trhu. Uvedl nealkoholické pivo s přírodní švestkovou šťávou. Úspěšnou Švestku za rok následovala Višeň. K novému trendu se následně připojili další výrobci. Oba nápoje jsou dodnes oblíbenou součástí nabídky pivovaru, letos rodinu nealkopiv rozšířil Grep.
-
8. dubna 2024Tady mají dobré pivo
To je informace, o kterou zákazník stojí před tím, než si vybere podnik, ve kterém hodlá utišit žízeň. A právě toto doporučení mají nově na svých dveřích více než čtyři stovky restaurací, hospod a barů. Hodnocení jim nedává žádná organizace nebo porota, vysloužily si je od svých zákazníků.
Svůj názor na kvalitu piva lidé sdělují prostřednictvím aplikace Jak Vám dnes chutná Bernard?, kterou loni uvedl do života Rodinný pivovar Bernard. V jednoduchém rozhraní zákazníci přímo u výčepu hodnotí, jak jsou spokojeni s kvalitou piva, a také posílají vzkazy nebo podněty do pivovaru.
„Podnik, který za kvalitu piva získá pozitivní hodnocení od dostatečného množství návštěvníků, dostane certifikát kvality a také samolepku. Hodnocení je uvedeno za předchozí sezonu, provozovatelé tak mají možnost vylepšovat skóre, či získat dostatečné množství reakcí, aby i jejich podnik mohl v následujícím roce nést vzkaz Tady mají dobré pivo,“ říká Tomáš Lipták, ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard.
Nejčastěji pět hvězdiček
Od spuštění systému v květnu 2023 získalo pivo Bernard desítky tisíc hodnocení. „Jak se ukazuje, velká většina zákazníků je spokojena, devadesát procent hodnocení je pěti hvězdičkami, to znamená nejvyšší hodnocení. Šest procent hodnotících dalo čtyři hvězdičky,“ vyčetl ze statistik Tomáš Lipták.
Informace získané z reakcí zákazníků pivovaru pomáhají zlepšit péči o pivo a jeho podávání. Systém ukazuje, kde je vhodné podpořit či proškolit personál, podívat se, kde jsou v provozovně rezervy, například ve výčepní technice, co lze udělat pro lepší kvalitu podávaného piva. „Systém je zpětnou vazbou a motivací i pro samotné výčepní. A je to jasný vzkaz našim zákazníkům, že nám opravdu záleží na kvalitě piva, které se k nim dostává. Špičkové a správně podávané pivo je náš hlavní prodejní argument,“ dodává Zdeněk Šípek, obchodní ředitel Rodinného pivovaru Bernard.