Přibývá restaurací a hospod s certifikátem kvality
Dlouhodobě podporujeme zvyšování úrovně čepování piva. Máme vypracovaný systém podpory a zkušené specialisty, kteří provozovnám pomáhají poradensky, materiálně i marketingově. Ty nejlepší pak oceňuje certifikátem kvality. Nejvyšší hodnocení, které udělujeme, získává čím dál více podniků.
„Jsme přesvědčeni, že má smysl dělat věci pořádně, poctivě. Platí to samozřejmě i pro pivo a všechno, co k němu patří, protože ze skvělého piva mají radost a prospěch všichni. V první řadě zákazník, který si pochutná a má hezký zážitek. Stejně tak hostinský, kterému se rád vrátí spokojený host. A samozřejmě pivovar, pro který je výroba piva smyslem existence,“ vysvětluje spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. „Certifikát kvality je ale především sdělením pro zákazníky o tom, kde dostanou dobré pivo“.
Vrátí se na dobré pivo
Sledujeme nejen samotné čepovaní, ale také skladování piva, péči o výčepní zařízení i celkovou hygienu provozovny, znalosti personálu atd. „Certifikace není konečná meta. Jedná se o trvalý závazek kvality vůči pivovaru, především ale vůči zákazníkům, aby se rádi vraceli,“ upozorňuje Stanislav Bernard. Předáním certifikátu spolupráce nekončí, kromě piva provozovnám nadále poskytujeme poradenství a školení, materiální, technickou a marketingovou podporu.
Ocenění z rukou zakladatelů pivovaru
Certifikáty si postupně přebírají zástupci oceněných podniků přímo u nás v pivovaru v Humpolci v našem Návštěvnickém centru Bernard. Provozovatelé si kromě diplomů do interiéru mohou dát na fasády svých provozoven velkou bronzovou desku, kterou si převzali od spolumajitelů pivovaru Stanislava Bernarda a Josefa Vávry.
Další zprávy
-
5. srpna 2024„Bavte se,“ vzkazuje Standa Bernard
Vzpomínky na začátky i komentář současného podnikatelského prostředí, náhled do „myšlenkové kuchyně“ i směřování pivovaru do budoucna. Stanislav Bernard odpovídal na otázky magazínu KPČG, který mu udělil dva zlaté „firmové oscary“.
Rozhovor si můžete přečíst na webu www.kpcg.club.
-
2. srpna 2024Sklenička tančí už 30 let
Televizních reklam, které přežijí více než jednu kampaň, není mnoho. Natož aby se promítaly několik desetiletí. Naše „tančící sklenička“ k těm nadčasovým patří, letos je to rovných 30 let od jejího prvního nasazení. Spot se sloganem Bernard – nebezpečná známost je dál na scéně, na podzim se opět objeví ve vysílání.
Vzniku originální reklamy nepředcházel konkrétní požadavek. Jisté bylo pouze to, že jsme neměli na výrobu a vysílání mnoho peněz, proto jsme chtěli krátké video, které by se používalo především jako sponzorský vzkaz. „Mívali jsme se dvěma kreativci Lucií Věrčákovou a Miroslavem Bednářem setkání, říkejme jim třeba seance,“ usmívá se při vzpomínce na vznik kultovního spotu spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. „Bavili jsme se, něco jsme vypili, byla dobrá nálada. S nápadem tančící skleničky přišli oni dva. Líbilo se nám to, bylo to pozitivní, nikomu to nic nenutilo, ale vyvolávalo to úsměv a pozitivní emoce.“
Na výrobě spotu se pak pracovalo dlouhé týdny, roztančit sklenici s pivem bylo složité, filmaři tehdy neměli technologické možnosti, které mají dnes. „Výsledek skvěle podpořila hudba, kterou k reklamě složil Hynek Schneider. Líbila se nám natolik, že jsme ji používali i v rozhlasových spotech, a dokonce v telefonní ústředně pivovaru,“ připomněl Stanislav Bernard.
Kdo to mluví
Dobrou volbou byl i výběr jedinečného hlasu Jany Jelínkové, zpěvačky kapely Sto zvířat, která nezaměnitelným způsobem namluvila slogan. „Dodnes se nás lidé ptají, komu ten hlas patří. Dokonce se doma nebo u piva mezi sebou sází, o koho jde, a žádají nás o rozhřešení.“V roce 2020 jsme spot nechali upravit, aby kvalitativně vyhověl novým vysílacím standardům, ale na obsahu se nic nezměnilo. „Tančící sklenička se většinou líbí, občas někoho naopak dráždí, ale jen málokoho nezaujme. To platí i po 30 letech,“ uzavírá Stanislav Bernard. Tančící sklenička Bernard se na obrazovky vrátí v polovině října 2024.
-
26. července 2024Výčepním za pět minut…
…se nestane nikdo. Ale pět minut vašeho času postačí k tomu, abyste se dověděli ty nejzákladnější informace o správném čepování piva, neudělali ostudu sobě nebo tomu, kdo vám třeba dal brigádu na léto.
Koukněte na naše krátké video. Může se stát, že se právě v tomto řemesle jednou stanete odborníky a vaše práce přinese hodně radosti a spokojenosti mnoha lidem i vám osobně.
Dej Bůh štěstí! -
25. července 2024Nové číslo magazínu Vlastní cestou
Pro velký rozhovor jsme oslovili Jiřího Pelcla, respektovaného pedagoga a držitele ocenění Czech Grand Design, který mimo jiné mluví o tom, jak důležitá je myšlenka a duch věci v designu.
Naše fotografka Markéta Navrátilová má mimořádný cit předat atmosféru mimořádných míst a událostí. Tentokrát svým objektivem převypráví zážitky z unikátního divadelního projektu Ptačí sněm.
Přinášíme výhled na budoucí pohádkové visuté zahrady, které chceme vybudovat nad naším pivovarem. Studii zahrad, které si v magazínu můžete prohlédnout, pro nás vypracoval architekt světového renomé Josef Pleskot.
Skutečným ztělesněním lásky k hudbě, zejména té jazzové, je zpěvačka Jana Koubková. V rozhovoru s ní se dočtete, jak ona vidí a slyší svět.
K tomu přidáváme několik pozvánek na krásná místa a nechybí originální komiks Dawson City.
Magazín Vlastní cestou můžete každý čtvrtrok dostávat zdarma domů, nebo si ho pročíst v elektronické podobě na www.bernard.cz/cs/nas-svet/magazin-vlastni-cestou -
22. července 2024
Navštivte nás
Lahve cinkají, vůně chmelu se nese vzduchem a pivo v tichosti nabírá na síle…
Pojďte společně s námi objevit skutečnou duši pivovaru, surovin a technologií. Krok za krokem od pouhé myšlenky na pivo až po dokonale načepovaný půllitr se sametovou pěnou. Prohlídky, které vás zavedou do reálného pivovarského provozu, se konají v pravidelných časech od pondělí do neděle nebo v individuálně domluvených termínech.
Více informací o možnostech prohlídky naleznete na www.navstivtebernard.cz nebo na telefonním čísle +420 565 300 200. -
8. července 2024Jen pivo a grep
Velkou vědu nedělá náš vrchní sládek Josef Vávra z toho, jak se mu podařilo udělat nové grepové nealko. Prostě vzal dobré pivo, přírodní grepovou šťávu, zamíchal to, no a hotovo.
Naše nová reklama je na světě, stejně jako Bernard Bitter Grep Free. Koukněte a ochutnejte.
Na zdraví!