- 6. 12. 2025
- Svátek má: Mikuláš
Aktuálně
-
28. listopaduHlavně klid...
28. listopadu spustíme nový spot, kterým chceme divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. „Ze všeho, co se na nás před svátky valí, má člověk pocit, že neustále něco musí. Chceme lidem dopřát chvilku klidu. Nic nám neuteče, když si dáme pauzu. Spíše naopak k nám spousta věcí přijde,“ říká spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.
Další 90vteřinový mikrofilm z dílny Jiřího Mádla
Nový klip, jehož sdělením je „Hlavně klid“, opět vznikl v režii Jiřího Mádla, který pro nás již dříve natočil oceňované spoty „Svět se zbláznil, držme se“ a „Radosti byly a budou“. Stejně jako tehdy, i tentokrát režisér a scenárista Jiří Mádl nedostal zadání prodat pivo, ale vytvořit atmosféru – v tomto případě atmosféru klidu a ticha uprostřed ruchu. Ostatně, ani tentokrát se pivo ve spotu neobjeví.„Lidi jsou unavení z toho, jak všechno musí být perfektní a hned. Tak jsme si řekli, že natočíme něco úplně opačného. Něco, co nás zpomalí a uklidní,“ říká ředitel marketingu Tomáš Lipták. Spot sleduje drobné okamžiky rodinného soužití, spolupráce, radosti i tolerance. „Hlavně klid“ vystihuje, o co v klipu jde a co chce pivovar divákům vzkázat.
Osvědčená sestava: Bernard – Mádl – Dawson
Produkci i tentokrát zajistila společnost Dawson production vedená Monikou Kristl. Stejný tým stojí za předchozími spoty, které měly velký ohlas, ať už například v době lockdownu, nebo v nedávné minulosti s reklamou na nealkoholické pivo Bernard s přírodní grepovou šťávou.Kde spot uvidíte
Poprvé bude spot odvysílaný v České televizi 28. listopadu večer, následovat budou další televize a sociální sítě. Kromě 90vteřinového klipu je připravena také 10vteřinová varianta. Spot můžete zhlédnout od 28. 11. od 20:00 např. na YouTube.Nový spot Rodinného pivovaru Bernard „Hlavně klid“
scénář, režie: Jiří Mádl
kamera: Martin Žiaran
zvuk: Viktor Ekrt
střih: Filip Malásek
produkce: Dawson production, Monika Kristl -
17. dubna 2024Ocenili jsme odvahu velvyslankyně Evy Filipi
Během války v Sýrii většina západních diplomatů utekla, jediná otevřená ambasáda země z EU byla ta naše. Velvyslankyně Eva Filipi tu statečně zastupovala nejen svoji zemi, za pomoc jí děkovali zástupci světových velmocí. Mimo jiné tam zachránila několika lidských životů. Na konci kariéry se však doma z oficiálních míst nedočkala ani podání ruky na rozloučenou…
Chtěli jsme paní Filipi vyjádřit obdiv, proto jsme jí předali Bernardovu cenu, kterou dáváme za férovou hru, statečnost a příkladné činy.
Děkujeme. -
17. dubna 2024
Naše pivnice je interiérem roku
Odborná porota soutěže Czech Interior Award 2024 hodnotila 222 projektů. A v kategorii Veřejný interiér: restaurace, kavárna, bar vybrala Pivnici Na Štokách v našem návštěvnickém centru!!! Děkujeme
Pojďte dál. -
11. dubna 2024Víčka, sbírá víčka…
V té době se na pivo někdy chodit mohlo a někdy zase ne, tak si ho kupovali domů. Tím začala vznikat početná kolekce korunkových uzávěrů, kterou nám trojice sběratelů z Moravy po třech letech „práce“ přivezla až do pivovaru. Této povedené partičce děkujeme a stejně tolikrát připíjíme na zdraví! -
8. dubna 2024Naše černé pivo má další zlatou
Kvasnicový Černý ležák Bernard získal další cenu. Porotci prestižní české soutěže PIVEX 2024 vyhodnotili kvasnicový Černý ležák Bernard jako nejlepší v kategorii tmavých piv. ZLATÝ POHÁR PIVEX 2024 je už 109. oceněním, které toto výjimečné pivo z produkce Rodinného pivovaru Bernard získalo na soutěžích doma i ve světě.
„Má výraznou plnou chuť, ale není sladké, jak se od tmavého piva očekává. Na pivním trhu je zcela ojedinělé. Vaříme ho podle původní receptury z roku 1997, přesto, nebo možná právě proto, má stále přízeň jak odborníků, tak zákazníků,“ říká vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra.
Do Černého ležáku Bernard se přidávají jemné kvasnice, díky nimž pivo sekundárně dokváší přímo v lahvi. Vaří se ze čtyř druhů sladů, má plnou chuť s jemnou hořkostí. Pivovar Bernard k výrobě využívá vlastní zdroje vody, ječný slad ze Sladovny Bernard, další speciální slady nakoupené v České republice a žatecké upravené chmely.
-
8. dubna 2024Příchuť je skutečně z grepu
Naše nové nealkoholické pivo s příchutí grepu se stalo příjemným překvapením. Není divu, že si povedená kombinace chutí piva a opravdového grepu získává stále více příznivců. Při výrobě stačilo „jen“ správně použít dvě poctivě vyrobené základní složky – dobré nealkoholické pivo a příchuť, která je získaná ze skutečných plodů grepu, nikoliv z chemických náhražek.
„Měli jsme k dispozici tři druhy aroma, přírodní, přírodně identické a syntetické. Dodavatel předpokládal, že sáhneme po nejlevnější syntetické verzi, k jeho překvapení jsme ale vybrali tu přírodní. To je opravdový grep. Když jsem poprvé ochutnal, věděl jsem, že je to ono. Není to „sladká limonáda“, ale skutečné příjemně hořké pivo s opravdovou chutí a vůní grepu,“ ohlíží se za vznikem nápoje vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra.
Nefiltrovaný Bernard Free Grep Bitter neobsahuje žádné konzervanty a je mírně doslazovaný sladidlem z rostliny stévie. K dostání je ve značkových prodejnách Bernard a podnicích, které čepují pivo Bernard.
Neprobádanou cestou
První vlastní nealkoholické pivo začal Rodinný pivovar Bernard vařit v roce 2006 se zavedením bodového systému pro řidiče s nulovou tolerancí alkoholu. O rok později přišel pivovar s novinkou – jako první začal vyrábět polotmavé nealko Jantar. Vlastní cestou se pivovar vydal i v roce 2009, kdy se mu podařilo otevřít nový segment trhu. Uvedl nealkoholické pivo s přírodní švestkovou šťávou. Úspěšnou Švestku za rok následovala Višeň. K novému trendu se následně připojili další výrobci. Oba nápoje jsou dodnes oblíbenou součástí nabídky pivovaru, letos rodinu nealkopiv rozšířil Grep.
-
8. dubna 2024Tady mají dobré pivo
To je informace, o kterou zákazník stojí před tím, než si vybere podnik, ve kterém hodlá utišit žízeň. A právě toto doporučení mají nově na svých dveřích více než čtyři stovky restaurací, hospod a barů. Hodnocení jim nedává žádná organizace nebo porota, vysloužily si je od svých zákazníků.
Svůj názor na kvalitu piva lidé sdělují prostřednictvím aplikace Jak Vám dnes chutná Bernard?, kterou loni uvedl do života Rodinný pivovar Bernard. V jednoduchém rozhraní zákazníci přímo u výčepu hodnotí, jak jsou spokojeni s kvalitou piva, a také posílají vzkazy nebo podněty do pivovaru.
„Podnik, který za kvalitu piva získá pozitivní hodnocení od dostatečného množství návštěvníků, dostane certifikát kvality a také samolepku. Hodnocení je uvedeno za předchozí sezonu, provozovatelé tak mají možnost vylepšovat skóre, či získat dostatečné množství reakcí, aby i jejich podnik mohl v následujícím roce nést vzkaz Tady mají dobré pivo,“ říká Tomáš Lipták, ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard.
Nejčastěji pět hvězdiček
Od spuštění systému v květnu 2023 získalo pivo Bernard desítky tisíc hodnocení. „Jak se ukazuje, velká většina zákazníků je spokojena, devadesát procent hodnocení je pěti hvězdičkami, to znamená nejvyšší hodnocení. Šest procent hodnotících dalo čtyři hvězdičky,“ vyčetl ze statistik Tomáš Lipták.
Informace získané z reakcí zákazníků pivovaru pomáhají zlepšit péči o pivo a jeho podávání. Systém ukazuje, kde je vhodné podpořit či proškolit personál, podívat se, kde jsou v provozovně rezervy, například ve výčepní technice, co lze udělat pro lepší kvalitu podávaného piva. „Systém je zpětnou vazbou a motivací i pro samotné výčepní. A je to jasný vzkaz našim zákazníkům, že nám opravdu záleží na kvalitě piva, které se k nim dostává. Špičkové a správně podávané pivo je náš hlavní prodejní argument,“ dodává Zdeněk Šípek, obchodní ředitel Rodinného pivovaru Bernard.